25 iulie 2016

... si iti multumesc

Nu ti-am inteles absenta. Nu ti-am cunoscut prezenta. Surd ai fost rugamintilor mele si mut te-au gasit dorintele mele. Ai secatuit pana cand m-ai transfigurat. Ai luat pana cand m-ai lasat a nimanui... Si iti multumesc!

Acum am inteles sa iti fiu recunoscatoare. Fara durerea ce atunci ai sadit-o in mine nu ar fi rasarit nicicand cea care astazi stie. Am invatat sa ma tin completa in lipsa oricui, pentru ca oricum imi apartin mie in totalitate. Am putut sa ma intregesc prin mine si cu mine, in strigate infundate in perne noaptea, in lacrimi siroaie dimineata, in dupa-amiezi lipsite de vlaga. Pana cand in acea zi, neasteptata, dar indelung ceruta, m-am privit in oglinda si am hotarat sa ma opresc si sa incep sa ma iubesc. Mi-am privit ochii grei de atatea nevazute si am inteles ca sunt frumosi, ca merita lumina, nu intuneric. Nu mai eram o straina, nu mai fugeam de mine. Ma recunosteam, in sfarsit. Eram eu in spatelel tuturor schimbarilor fizicie, eram mai autentica decat am vazut pana atunci. Prin suferinta m-am mantuit, prin durere m-am sculptat armonios. Cu fiecare lovitura a sortii am devenit mai vibranta si acum pot, de una singura, sa stau dreapta si increzatoare.

Nu poti sa valorezi mai mult de un simplu carbune, daca nu iti permiti sa vezi unde poti ajunge cand porti asupra ta cea mai mare presiune. Si iti multumesc! Tie, aceluia, care nu o data si nu sub acelasi chip m-ai ranit. Cu voia mea, intotdeauna. Nimeni nu iti poate face rau daca nu e lasat, or asta am aflat abia dupa ce am vazut ca fiecare a stat in preajma mea cat am ingaduit. Cand am invatat ce merit, nu am mai permis nimanui sa imi ofere mai putin. 

Am inteles ca sunt regina, nu cersetoare. Ca in iubirea mea eu nu stau in genunchi si alaturi imi trebuie un om la fel ca mine, altfel fara nimeni imi este mult mai bine.

Te las sa intelegi si tu ca viata nu e supliciu si ca te implinesti prin tine mai presus decat prin oricine. Povestea mea nu e model de urmat, ci lectia mea de invatat. Traieste frumos si cu fruntea sus, este prea imens orizontul incat sa iti permiti sa iti vezi toata viata doar picioarele. Este datoria ta sa fii fericit, nu a altcuiva sa fie stapan pe soarta ta. - MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...