25 octombrie 2016

Sa dezlegam iubirea de bratul lung al legii

Va ca inca se mai bate moneda pe subiectul casatoriei intre persoanele de acelasi sex. Nici eu nu sunt de acord. Doar ca eu nu sunt de acord CU CAsatoria in general.

Ho! Nu sariti ca nu vreau sa va iau nunta, ci doar imi doresc sa scapam de legalizarea iubirii la starea civila si dezlegarea la notar. Daca nu este din interes, caz in care comporta termenii unui contract si este necesar sa se incheie sub forma unui act, de ce mai vrem sa ne luam si sa ne dam cu subsemnatul?

Asta ar fi o initiativa pe care as sustine-o din toata inima: interzicerea casatoriei. Lasam mitul legamantului sa se desfasoare dupa pofta inimii fiecaruia: biserica, varf de munte, lumina lunii, cu petrecere sau fara, dar scoatem certificatul si obligatiile legale din ecuatia iubirii. Asta daca la dragoste ne raportam si nu la un simplu targ, cu veleitati de troc. - MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...