Treceți la conținutul principal

Tanara si credula - caut viitor

Nu prea am mai scris in ultima vreme. De ce? De idioata, sincera sa fiu. In pofida faptului ca nu-s vreo figura importanta am tot primit amenintari voalate la adresa parerilor mele (fie cele feminisite, fie cele politice), iar eu, de idioata, am preferat sa fiu mai tacuta, decat sa mai provoc.

Ieri seara, un lider PSD (pe care il aveam in lista la cererea lui si care dupa ce ma felicitase intr-un PM pentru pareri - desi ii mentionasem ca nu suntem in aceesi barca - zicea ca apreciaza oameni inteligenti in lista - uneori, deseori, uit ca barbatii nu prea pot privi o femeie ca pe o fiinta umana si chiar ii cred, cand de fapt ei incearca agatari) a postat un mesaj despre OUG data de Guvernul Ciolos,  legata de inca functionarea localurilor ce nu respecta toate criteriile, pana in vara acestui an. Ordonanta din care multi acum isi fac o intreaga pledoarie si incearca un precedent. Din seria - Ponta a recunoscut si a demisionat, Ciolos cu ce pedeapsa se alege.

Mi-am permis, intr-o inocenta a capacitatii unui dialog civilizat, sa ii scriu ca fara acea ordonanta 99% din localuri ar fi fost inchise, afaceri pierdute (am avut bunul simt sa nu mentionez la el in casa ca unii dintre cei care ar fi avut de suferit erau si sponsori la partide) si cetateni nemultumiti. Ca intr-un an nu se pot rezolva lucruri ce s-au construit stramb in 25 si ca daca ei sunt magicieni sa le rezolve mai repede. Plus ca, mi-am permis - ce blasfemie! - sa ii amintesc ca o distinsa doamna din partidul lui este primar general si ca putea de 8 luni de zile sa faca ceva mai bun, daca tot zic ca ce au lasat cei de dinainte e catastrofa. Dupa care, in dorinta de a arata ca acest joc stupid de purtare a vinei de la Anna la Caiafa este cel care ne tine pe loc, ca in loc sa ne apucam sa colaboram in pofida discrepantelor de parere si sa construim impreuna noi stam sa ne scoate ochii, am indraznit sa ii sugerez sa abordeze alta cale.

Comentariul mi-a fost, bineinteles, sters. Domnul care apreciaza inteligentii a pastrat la postarea sa doar comentariile ce ii cantau in struna. Din partea mea, m-am vazut nevoita sa ii dau delete + block - sa nu ii mai deranjez retina cu ineptiile mele.

Sunt usor naiva sperand si crezand ca se va schimba un pic macar nivelul de comunicare. Eu inteleg ca unii se adreseaza unui public care adora instigarea si ura, dar a la long asta nu serveste nimanui. Acum se bucura de aprobarea lor, insa tot acestia vor fi cei care ii vor sfasia. Si eu cred enorm in educatie si cred enorm ca daca nu investesti un pic in ea, efectele vor fi dezastruoasa.

Tampita cum sunt tot sper ca cineva nu va vedea in mine un opozant, ci un om care poate gandi o strategie, mai degraba decat o tactica si poate va exista unul mai nataflet care sa creada ca si asta e o solutie si sa se tot perpetueze o gandire ceva mai dezvoltata.

Mi se tot dau semne ca nu este cazul. Insa, daca tot sunt atat de mica si de insignifianta de ce sunt "amenintata" si "cenzurata"? Pana la urma nu trebuie sa schimb lumea, este suficient sa fac un om sa mai vada si alte adevaruri si tot inseamna ceva mai mult decat nimic. Or, tacand si acceptand ca suntem prea putini cei care mai vrem altceva fix nimic este ceea ce ajut sa se perpetueze.

Sunt tanara si credula, stiu. Inca mai am aceste calitati! Voi mai scrie, de bezmetica pe pereti. E o sansa in plus sa mai vada cineva ca in lume mai exista un nebun ca el si sa nu se simta singur. Tot e o realizare.- MSZ

P.S.: eu nu-s dintre tinerii, frumosi si liberi, ci dintre cei creduli si visatori.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

... si iti multumesc

Nu ti-am inteles absenta. Nu ti-am cunoscut prezenta. Surd ai fost rugamintilor mele si mut te-au gasit dorintele mele. Ai secatuit pana cand m-ai transfigurat. Ai luat pana cand m-ai lasat a nimanui... Si iti multumesc!

Acum am inteles sa iti fiu recunoscatoare. Fara durerea ce atunci ai sadit-o in mine nu ar fi rasarit nicicand cea care astazi stie. Am invatat sa ma tin completa in lipsa oricui, pentru ca oricum imi apartin mie in totalitate. Am putut sa ma intregesc prin mine si cu mine, in strigate infundate in perne noaptea, in lacrimi siroaie dimineata, in dupa-amiezi lipsite de vlaga. Pana cand in acea zi, neasteptata, dar indelung ceruta, m-am privit in oglinda si am hotarat sa ma opresc si sa incep sa ma iubesc. Mi-am privit ochii grei de atatea nevazute si am inteles ca sunt frumosi, ca merita lumina, nu intuneric. Nu mai eram o straina, nu mai fugeam de mine. Ma recunosteam, in sfarsit. Eram eu in spatelel tuturor schimbarilor fizicie, eram mai autentica decat am vazut pan…

Efeminarea barbatului

Nu stiu ce-or pune astia in mancare, de la o vreme incoace, dar simt ca e prea mare cantitatea de estrogen pe care o ingereaza urmasii lui Adam. Nu voi vorbi despre "fashion" sau mersul la cosmetica, mi se pare ca aici ne raportam la bun-gust si sfidarea ridicolului - o balanta care, daca stii sa o tii in echilibru, iti subliniaza masculinitatea, in niciun caz nu ti-o anuleaza.

Eu la comportament observ dereglari hormonale. Acum, ei asteapta sa fie curtati, invitati si vanati. Au cam apus zilele in care rolul decisiv al cuceritorului era jucat de El. Cati mai stiu sa ia fraiele din mana femeii si sa isi asume rolul de conducator, in timp ce ea are responsabilitatea de a-i fi copilot? Sa ii deschizi portiera. Sa o ajuti sa isi dea haina jos, cand sunteti intr-un local. Sa ii tragi scaunul ca sa se aseze la masa, nu sa cada. Sa o intrebi ce vrea sa isi comande si sa vorbestu tu cu ospatarul. Sa ii tii usa deschisa la plecare, dar sa stii ca tu intri primul. Sa ii saruti mana …

Ca intotdeauna despre noi

Iubeste-ma inca o data. Inca o noapte. Inca o viata. Inca pe atat. Inca si acum. Iubeste-ma fara sa stiu de ce, fara sa intreb de cand, fara sa stiu pe unde ma poate duce felul tau de-a fi.

De-am sti ce ne aduce soarta sa ne prefacem ca putem sa tragem galaxiile mai aproape, sa aprindem stelele ziua pe cer. Sa ma imbratisezi ca atunci, ca nicicand, ca oricand. Sa ma saruti ca niciodata. Sa te privesc la fel, mereu.

Mi-e drag, iubitul meu, sa-ti simt buzele cum ma infierbanta si mainile cum ma aprind. Ti-as spune tot ce nu pot pronunta. As scrie litere neinventate. M-as desfasura pe pielea ta.

Mi-e pofta sa iti simt parfumul. Adorm cu rasuflarea ta. Te stiu si ma simt linistita. Te ating si ma prefac in noi. Ma dizolv si ma dezvolt pe conjugari distincte. Invat pluralul dintr-o uniune sacra.

Prin tine, acum, ma vad mai bine. In ochii tai se oglindeste intreg sufletul meu. Zambesc si iti sunt fericita. Cu tine stiu, astazi, cum se traieste viata in doi. - MSZ